نماز مائده ی آسمانی
حیف است که یاران از این مائده های آسمانی خداداد محروم بمانند
درباره وبلاگ


از خدا حرف زدن خیلی قشنگه اما قشنگتر اینه که خود خود پروردگار با همه ی عظمتش با ما حرف بزنه! چقدر جای افسوس داره اگه نفهمیم چی داره به ما می گه؟!
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 24 مرداد 1398برچسب:ئوستی فرشتگان,بهشت,, :: 19:17 :: نويسنده : زهرا گاذرپور

 خداوند در قرآن می فرماید ای بنده ی من اگر بگویی پروردگار من الله است و سپس در عمل بر این عقیده استقامت داشته باشی فرشتگان من در این دنیا بر تو نازل می شوند و به تو می گویند: از هیچ چیز نترسید و نگران نباشید!!!ما در دنیا و آخرت دوست شما هستیم!!!

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ

 إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُواوَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنْتُمْ تُوعَدُونَ ( 30 ) فصلت

 

 بي ترديد کساني که گفتند: پروردگار ما خداست؛ سپس (در ميدان عمل بر اين حقيقت)  استقامت ورزيدند، فرشتگان بر آنان نازل مي شوند (و مي گويند:) مترسيد و اندوهگين نباشيد و شما را به بهشتي که وعده مي دادند، بشارت باد. ( 30 ) 

 نَحْنُ أَوْلِيَاؤُكُمْ فِي الْحَيَاةِ الدُّنْيَا وَفِي الْآخِرَةِ ۖ وَلَكُمْ فِيهَا مَا تَشْتَهِي أَنْفُسُكُمْ وَلَكُمْ فِيهَا مَا تَدَّعُونَ ( 31 ) 

 ما در زندگي دنيا و آخرت، ياران و دوستان شما هستيم، آنچه دلتان بخواهد، در بهشت براي شما فراهم است، و در  آن هر چه را بخواهيد، براي شما موجود است. ( 31 )

نُزُلًا مِنْ غَفُورٍ رَحِيمٍ ( 32 ) وَمَنْ أَحْسَنُ قَوْلًا مِمَّنْ دَعَا إِلَى اللَّهِ وَعَمِلَ صَالِحًا وَقَالَ إِنَّنِي مِنَ الْمُسْلِمِينَ ( 33 ) 

 اينها وسيله پذيرايي از سوي خداوند غفور و رحيم است!)  ( 32)

 و خوش گفتارتر از کسي که به سوي خدا دعوت کند و کار شايسته انجام دهد و گويد: من از تسليم شدگان (در برابر فرمان ها و احکام خدا) هستم، کيست؟ ( 33 )

خداوند چقدر زیبا  با بندگانش صحبت می کند!!!

چقدر زیبا !!! 

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا اللَّهَ ذِكْرًا كَثِيرًا ( 41 ) وَسَبِّحُوهُ بُكْرَةً وَأَصِيلًا ( 42 ) هُوَ الَّذِي يُصَلِّي عَلَيْكُمْ وَمَلَائِكَتُهُ لِيُخْرِجَكُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ ۚ وَكَانَ بِالْمُؤْمِنِينَ رَحِيمًا ( 43 )احزاب

اي کساني که ايمان آورده ايد! خدا را بسيار ياد کنيد، ( 41 ) و صبح و شام او را تسبیح گویید!( 42 ) او کسي است که بر شما درود و رحمت ميفرستد، و فرشتگان او (نيز) براي شما تقاضاي رحمت ميکنند تا شما را از ظلمات (جهل و شرک گناه) به سوي نور (ايمان و علم و تقوا) رهنمون گردد، او نسبت به مومنان همواره مهربان بوده است! ( 43 )

ای کسانی که ایمان آورده اید،آیا می دانستید که پروردگار مهربان و فرشتگانش بر شما درود و رحمت می فرستند!!! بر شما که ایمان آورده اید!!!

هُوَ الَّذِي يُصَلِّي عَلَيْكُمْ وَمَلَائِكَتُهُ لِيُخْرِجَكُمْ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ

این کلام عاشقانه ی پروردگار است

این کلام عاشقانه ی پروردگار است

می گوید من شما را دوست دارم و همیشه با فرشتگانم بر شما درود و رحمت می فرستم تا شما از تاریکی های جهل و شرک و گناه به سوی نور و علم و تقوا بروید

پس شما هم مرا بسیار یاد کنید

يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا اذْكُرُوا اللَّهَ ذِكْرًا كَثِيرًا

آن را با خود تکرار کنید تا لذت کلام عاشقانه ی پروردگار را با همه ی وجود درک کنید!

خداوند در قرآن می فرماید:

{قل یا عبادی الذین اسرفوا علی انفسهم لا تقنطوا من رحمت الله ان الله یغفر الذنوب جمیعا انه هو الغفور الرحیم*}

{بگو ای بندگان من که بر خود اسراف و ستم کرده اید! از رحمت خدا نا امید نشوید که خدا همه ی گناهان را می آمرزد زیرا او بسیار مهربان و آمرزنده است}

{و انیبوا الی ربکم و اسلموا له من قبل ان یأتیکم العذاب ثم لا تنصرون}زمر 53و54
{و به درگاه پروردگارتان باز گردید(توبه کنید) و در برابر او تسلیم شوید پیش از آن که عذاب به سراغ شما آید سپس از جانب هیچ کس یاری نشوید!

ای کاش قبل از اینکه فرصتمان تمام می شد بیدار می شدیم!

 

 

صفحه قبل 1 صفحه بعد
موضوعات



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 132
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 138
بازدید ماه : 132
بازدید کل : 28698
تعداد مطالب : 178
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1